O nás

.

Mapa centra

CrossFit New Park – Největší oficiální CrossFit box pro funkční cvičení v Brně

Když chceš něco dělat naplno, dělej to pořádně! Proto jsme se dočkali prvního oficiálního CF Boxu už i na Moravě.

Každý si najde své místo na cvičební ploše o rozloze 800 m2. Pro zázemí máme 400 m2, prostorné sprchy, šatnu, masérnu a místo pro posezení po tréninku. Všechny druhy vybavení – klec, vzpěračská stanoviště, pneumatiky, prostor na tahání saní, GHD, slamball, těžké řetězy, místo pro gymnastiku, jógu a mnoho dalšího, posunou Váš trénink zase o kousek dál.

Vytváříme místo, kam se budete rádi vracet. Vytváříme místo, které se stane vaším druhým domovem. Vytváříme místo, kde se setkáte se zajímavými lidmi a najdete nové přátele.

Tréninkem Vás budou provázet vyškolení trenéři (Level1), kteří mají zkušenosti a úspěchy ze závodů jak z domací, tak i ze zahraniční scény.

Proč nás navštívit?

  • krásný nový prostor s rozlohou 1200 m2 téměř v centru Brna
  • vysoce funkční cvičení nabízíme opravdu všem bez rozdílu
  • od dětí, přes ženy až po profesionální sportovce a atlety
  • cvičení vždy pod dohledem profesionálních trenérů
  • vše za skvělé ceny

Co na vás čeká

CrossFit lekce

CrossFit je silově kondiční trénink, který Vás připraví na jakoukoliv fyzickou výzvu. Budete vzpírat, cvičit gymnastiku, běhat veslovat a dělat mnoho dalších sportovních aktivit.

CrossFit Basic

Lekce je určená pro začatečníky, kteří absolvovali On Ramp Kurz. Lekce je podobná Crossfitu, ale zde se více opakují základy a dbá se na techniku.

CrossFit Strenght

Lekce zaměřená pro budování dynamiky a síly potřebné k fyzické zdatnosti CrossFit tréninku.

On Ramp Kurz

Náš kurz je ucelený systém, který Vás provede základními pohyby a cviky, se kterými se v CrossFitu setkáte.

TRX

Cvičení ve speciálním závěsném systému, kde se jako zátěž používá pouze váha vlastního těla.

Cvičení pro ženy

Cvičení pro pevný zadeček, úzký pas a atletickou postavu je tu pro každou ženu, které není jedno, jak vypadá a jak se cítí.

Vzpírání

Lekce zaměřené výhradně na vzpírání a silovou přípravu pro ty, co se nebojí pilování techniky a zdolávání vyšších cílů.

Kettlebel trenink

Cvičení s kettlebells rozvíjí sílu a zároveň vytrvalost, čímž dělá toto nářadí zcela unikátním. Jedná se především o balistické cviky, velice podobné pohybům v mnoha sportovních odvětvích.

Funkční trenink

Cvičení funkčního tréninku zahrnuje cviky pro zdraví, pohyblivost a pružnost, cvičení s vlastní vahou, hrazdou, cvičení s kettlebell, s velkou činkou, cardio/aerobní/anaerobní cvičení, strečink a relaxační cviky.

Kondiční příprava

Kondiční příprava je jedna ze složek tréninku, která se zaměřuje hlavně na rozvoj pohybových schopností sportovce.

Calisthenics

Při kalisthenice jde především o získání absolutní kontroly nad svým tělem – naučit se tedy tělo perfektně ovládat, zvládnout při každém cviku zapojit přesně ty správné svaly a maximálně tak využít jejich potenciál.

Kruhový trénink

Vysokointenzivní intvervalové cvičení. Jedná se o komplexní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního a silového cvičení zároveň. Posiluje svaly, zpevňuje tělo, zrychluje metabolismus, spaluje tuky a pomáhá snižovat váhu.

Core/Abs trénink

Jedná se o typ tréninku určený pro posílení středu těla. Ve středu těla jsou iniciovány všechny pohyby a nachází se zde těžiště těla. Pevný střed těla podporuje silové schopnosti organismu. Core trénink je vhodný pro všechny věkové kategorie i výkonnosti. Není omezen ani výškou jelikož není potřeba využívat stroje. Toto cvičení je vhodné i jako po-rehabilitační.

Pumping Iron

Lekce zaměřená naprocvi čení jednotlivých svalových partií, na jejich prokrvení a procítění. Pro dosažení maximální svalové hypertrofie.

Do Plavek

Lekce spíš pro ženy se zaměřením především na posílení problémových partií (břicho, zadek a stehna) a efektivní spalování tuku.

Morning stretch

Lekce zaměřená na mobilitu kyčlí a ramen, která je pro Crossfit a vzpírání důležitá. Ale také páteře a celé protažení, které ocení i lidé se sedavým zaměstnáním. Využití prvků jógy ale taky jiné metody a pomůcky pro rozvoj mobility a strečinku

Gymnastika

Cvičení se zaměřením na statickou a švihovou sílu s absolutní kontrolou svého těla. Naučíte se zde zvládat koordinaci a stabilizaci.

Kompenzace

Základem každého cvičení je zdravé tělo a správný pohyb. Crossfit je sport náročný na technické provedení i výkon, a právě kompenzační cvičení může být jedním z prostředků, pomocí kterých udržíte vaše tělo v dobré zdravotní kondici. První část lekce je věnována crossfitovému wod, většinu času však tvoří kompenzace. Zaměřují se na správnou aktivaci středu těla a chodidla, toe-gu (prstová jóga), foam rollery, dynamickou neuromuskulární stimulaci, zvýšení kloubní mobility a různé typy strečinku. Všechny získané dovednosti budete moci využít pro svůj kvalitní a bezpečný trénink. Odměnou za toto cvičení vám bude zdravé a funkční tělo.

MUSCLE-UP

Lekce MUSCLE-UP je zaměřena na rozvoj maximální síly horní poloviny těla (striktní shyby, dipy), správné technice a pohybovém
stereotypu pro zvládnutí přítahu z visu s následným tlakem nad hrazdu či kruhy. Na závěr ,,little pump for Fun,,.

Boot camp

Boot camp je venkovní kondiční cvičení. Je mírnější formou drilu americké armády. Je založený na týmové spolupráci, často probíhá ve dvojicích nebo v menších skupinkách, což usnadňuje vzájomnou motivaci. Cvičí se s vlastním tělem nebo různým náčiním (krttlebelly, míče, TRX,…).