O nás

.

Mapa centra

CrossFit New Park – Největší oficiální CrossFit box pro funkční cvičení v Brně

Když chceš něco dělat naplno, dělej to pořádně! Proto jsme se dočkali prvního oficiálního CF Boxu už i na Moravě.

Každý si najde své místo na cvičební ploše o rozloze 800 m2. Pro zázemí máme 400 m2, prostorné sprchy, šatnu, masérnu a místo pro posezení po tréninku. Všechny druhy vybavení – klec, vzpěračská stanoviště, pneumatiky, prostor na tahání saní, GHD, slamball, těžké řetězy, místo pro gymnastiku, jógu a mnoho dalšího, posunou Váš trénink zase o kousek dál.

Vytváříme místo, kam se budete rádi vracet. Vytváříme místo, které se stane vaším druhým domovem. Vytváříme místo, kde se setkáte se zajímavými lidmi a najdete nové přátele.

Tréninkem Vás budou provázet vyškolení trenéři (Level1), kteří mají zkušenosti a úspěchy ze závodů jak z domací, tak i ze zahraniční scény.

Proč nás navštívit?

  • krásný nový prostor s rozlohou 1200 m2 téměř v centru Brna
  • vysoce funkční cvičení nabízíme opravdu všem bez rozdílu
  • od dětí, přes ženy až po profesionální sportovce a atlety
  • cvičení vždy pod dohledem profesionálních trenérů
  • vše za skvělé ceny

Co na vás čeká

CrossFit lekce

CrossFit je silově kondiční trénink, který Vás připraví na jakoukoliv fyzickou výzvu. Budete vzpírat, cvičit gymnastiku, běhat veslovat a dělat mnoho dalších sportovních aktivit.

CrossFit Basic

Lekce je určená pro začatečníky, kteří absolvovali On Ramp Kurz. Lekce je podobná Crossfitu, ale zde se více opakují základy a dbá se na techniku.

CrossFit Strenght

Lekce zaměřená pro budování dynamiky a síly potřebné k fyzické zdatnosti CrossFit tréninku.

On Ramp Kurz

Náš kurz je ucelený systém, který Vás provede základními pohyby a cviky, se kterými se v CrossFitu setkáte.

TRX

Cvičení ve speciálním závěsném systému, kde se jako zátěž používá pouze váha vlastního těla.

Cvičení pro ženy s hlídáním dětí

Cvičení pro pevný zadeček, úzký pas a atletickou postavu je tu pro každou ženu, které není jedno, jak vypadá a jak se cítí. Na tuto lekci je nutná REZERVACE!!!!!

Vzpírání

Lekce zaměřené výhradně na vzpírání a silovou přípravu pro ty, co se nebojí pilování techniky a zdolávání vyšších cílů.

Calisthenics

Při kalisthenice jde především o získání absolutní kontroly nad svým tělem – naučit se tedy tělo perfektně ovládat, zvládnout při každém cviku zapojit přesně ty správné svaly a maximálně tak využít jejich potenciál.

Kruhový trénink

Vysokointenzivní intvervalové cvičení. Jedná se o komplexní cvičební program, který zahrnuje prvky kardiovaskulárního a silového cvičení zároveň. Posiluje svaly, zpevňuje tělo, zrychluje metabolismus, spaluje tuky a pomáhá snižovat váhu.

Core/Abs trénink

Jedná se o typ tréninku určený pro posílení středu těla. Ve středu těla jsou iniciovány všechny pohyby a nachází se zde těžiště těla. Pevný střed těla podporuje silové schopnosti organismu. Core trénink je vhodný pro všechny věkové kategorie i výkonnosti. Není omezen ani výškou jelikož není potřeba využívat stroje. Toto cvičení je vhodné i jako po-rehabilitační.

Gymnastika

Cvičení se zaměřením na statickou a švihovou sílu s absolutní kontrolou svého těla. Naučíte se zde zvládat koordinaci a stabilizaci.

Kompenzace

Základem každého cvičení je zdravé tělo a správný pohyb. Crossfit je sport náročný na technické provedení i výkon, a právě kompenzační cvičení může být jedním z prostředků, pomocí kterých udržíte vaše tělo v dobré zdravotní kondici. První část lekce je věnována crossfitovému wod, většinu času však tvoří kompenzace. Zaměřují se na správnou aktivaci středu těla a chodidla, toe-gu (prstová jóga), foam rollery, dynamickou neuromuskulární stimulaci, zvýšení kloubní mobility a různé typy strečinku. Všechny získané dovednosti budete moci využít pro svůj kvalitní a bezpečný trénink. Odměnou za toto cvičení vám bude zdravé a funkční tělo.