O nás

.

Mapa centra

CrossFit New Park – Největší oficiální CrossFit box pro funkční cvičení v Brně

Když chceš něco dělat naplno, dělej to pořádně! Proto jsme se dočkali prvního oficiálního CF Boxu už i na Moravě.

Každý si najde své místo na cvičební ploše o rozloze 800 m2. Pro zázemí máme 400 m2, prostorné sprchy, šatnu, masérnu a místo pro posezení po tréninku. Všechny druhy vybavení – klec, vzpěračská stanoviště, pneumatiky, prostor na tahání saní, GHD, slamball, těžké řetězy, místo pro gymnastiku, jógu a mnoho dalšího, posunou Váš trénink zase o kousek dál.

Vytváříme místo, kam se budete rádi vracet. Vytváříme místo, které se stane vaším druhým domovem. Vytváříme místo, kde se setkáte se zajímavými lidmi a najdete nové přátele.

Tréninkem Vás budou provázet vyškolení trenéři (Level1), kteří mají zkušenosti a úspěchy ze závodů jak z domací, tak i ze zahraniční scény.

Proč nás navštívit?

  • krásný nový prostor s rozlohou 1200 m2 téměř v centru Brna
  • vysoce funkční cvičení nabízíme opravdu všem bez rozdílu
  • od dětí, přes ženy až po profesionální sportovce a atlety
  • cvičení vždy pod dohledem profesionálních trenérů
  • vše za skvělé ceny

Co na vás čeká

CrossFit lekce

CrossFit je silově kondiční trénink, který Vás připraví na jakoukoliv fyzickou výzvu. Budete vzpírat, cvičit gymnastiku, běhat veslovat a dělat mnoho dalších sportovních aktivit.

CrossFit Basic

Lekce je určená pro začatečníky, kteří absolvovali On Ramp Kurz. Lekce je podobná Crossfitu, ale zde se více opakují základy a dbá se na techniku.

On Ramp Kurz

Náš kurz je ucelený systém, který Vás provede základními pohyby a cviky, se kterými se v CrossFitu setkáte.

TRX

Cvičení ve speciálním závěsném systému, kde se jako zátěž používá pouze váha vlastního těla.

Flexibility/Mobility

Na našich lekcích Flexibility/Mobility protáhnete zkrácené svaly, zvýšíte mobilitu vašich kloubů a zlepšíte koordinaci.

New park Kids

Děti se chtějí bavit. A právě pro ně je přichystaný tento program, který bude hravou formou rozvíjet jejich pohybové dovednosti.

Cvičení pro ženy

Cvičení pro pevný zadeček, úzký pas a atletickou postavu je tu pro každou ženu, které není jedno, jak vypadá a jak se cítí.

Vzpírání

Lekce zaměřené výhradně na vzpírání a silovou přípravu pro ty, co se nebojí pilování techniky a zdolávání vyšších cílů.

Kettlebel trenink

Cvičení s kettlebells rozvíjí sílu a zároveň vytrvalost, čímž dělá toto nářadí zcela unikátním. Jedná se především o balistické cviky, velice podobné pohybům v mnoha sportovních odvětvích.

Funkční trenink

Cvičení funkčního tréninku zahrnuje cviky pro zdraví, pohyblivost a pružnost, cvičení s vlastní vahou, hrazdou, cvičení s kettlebell, s velkou činkou, cardio/aerobní/anaerobní cvičení, strečink a relaxační cviky.

Kondiční příprava

Kondiční příprava je jedna ze složek tréninku, která se zaměřuje hlavně na rozvoj pohybových schopností sportovce.

Street workout

je typ cvičení, při kterém jako zátěž používáte jen a pouze váhu vlastního těla. Jde v ní především o rozvoj síly, vytrvalosti, ale i ohebnosti.

Calisthenics 

Při kalisthenice jde především o získání absolutní kontroly nad svým tělem – naučit se tedy tělo perfektně ovládat, zvládnout při každém cviku zapojit přesně ty správné svaly a maximálně tak využít jejich potenciál.